Helpdesk

Onze helpdesk is ingericht voor de directe ondersteuning van gebruikers.

Heb je vragen over de BCT of een ander product van Cabman? Dan kun je terecht bij de helpdesk van Euphoria Software. De specialisten van de supportdesk staan voor je klaar wanneer je vragen hebt of in het geval van calamiteiten. De helpdesk geeft ondersteuning op al onze producten. We streven er naar om op werkdagen binnen één uur te reageren op vragen of problemen.

Hulp nodig bij de BCT 2.3 software update?

Bekijk eerst de infopagina of de release notes

zendeskphonemail

Zendesk

Bel ons

E-mail

Stuur ons een bericht via Zendesk.
Nog geen Zendesk account?
Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag
van 08:00 uur tot 17:00 uur.
U kunt ons 24 uur per dag,
7 dagen in de week mailen
Account aanvragenBel: +31(0)13 460 92 80helpdesk@cabman.nl

Een storing melden via Zendesk

Wij maken gebruik van de helpdeskapplicatie Zendesk (http://cabman.zendesk.com). Hiermee is het mogelijk om vragen, bugs en nieuwe functionaliteiten via een portal in te dienen en de voortgang te monitoren. Voor een snelle afhandeling van jouw aanvragen verzoeken wij je dus om Zendesk te gebruiken. Je kunt het formulier onderaan deze pagina invullen om een account aan te vragen voor Zendesk.

Voortgangsbewaking

Voor alle meldingen geldt dat de Euphoria helpdesk namens jouw organisatie continu de status van de melding bewaakt. Dit is onafhankelijk van waar de melding in behandeling is. De IT-beheerder en/of helpdesk van je eigen organisatie wordt door de Euphoria helpdesk op de hoogte gehouden van elke relevante statuswijziging van de melding.

Hulp op Afstand

Door gebruik te maken van Hulp op Afstand (Teamviewer) kan de supportmedewerker op afstand met je meekijken. Let wel dat je eerst contact op dient te nemen met de supportafdeling, voordat je de verbinding tot stand brengt.

Vraag hier uw Zendesk account aan